nuff

Thursday, March 8, 2012

Tahniah SK PESAGI dapat anugrah BAIAH

Tahniah kepada Guru Besar dan guru SK PESAGI berjaya dapat anugerah BAI'AH tahun ini. SK Pesagi berjaya meletakkan dirinya bersama 45 buah sekolah lain yang dapat anugerah bai'ah ini. Ini adalah satu pengiktirafan peningkatan kecemerlangan pendidikan sekolah ini.

Rupanya jika kita merancang, bekerja dalam satu pasukan, kepimpinan instruksional dan dapat sokongan PIBG memang boleh menghasilkan kejayaan yang membanggakan.

Teruskan usaha. Apa sahaja anugerah sebenarnya anda SK PESAGI boleh capai.

Tahniah.

Gambar Guru Besar, Puan Radiah menerima anugerah dari Timbalan Perdana Meneteri. Saya sangat bangga, rasa nak mengalir air mata, suka sangat.

Banyak lagi kejayaan yang kita mampu cipta.

4 comments:

Din Mun said...

Kekal dan tingkatkan prestasi agar anak bangsa warga Pesagi lebih cemerlag dimasa hadapan.

Din Mun said...

Cikgu baru ni saya balek kampong, agak2 bila dapat peruntukan untuk baik pulih kantin sekolah pesagi seperti mana yang dipohon oleh Tuan Guru Besar dengan Chegu secara lisan tempuh hari. Saya ada pergi ziarah kat kantin, saya tengok banyak tail lantai dah tercabut. Kurang manis menengoknya.

Yahya Zainal Abidin said...

Terima kasih Din Mun, minggu lepas saya pergi ke Kampung Lompat. Dalam perjalanan balik singgah di SK Pesagi. Saya nampak orang sedang membaik pulih kantin. Insyaalah tahun 2013 ni cantiklah lantai kantin itu.

Anonymous said...

Tahniah Sk Pesagi, bekas sekolah saya pada 1986.. mula-mula saya posting.


Post a Comment